דור ה-Y הולך לקניות בסופר

20/11/2012 at 11:49 am כתיבת תגובה

בני דור ה- Y, בני ה- 17-34, הם מובילי הדעה בימינו.
עד שנת 2017, כוח הקניה שלהם יהיה גדול יותר מזה של כל דור אחר.
מי שישכיל ויספק להם שירות טוב ומוצרים שיענו על צרכיהם, יתכן ויזכה גם בבני הדורות האחרים כלקוחות.
בני הדור נולדו בתקופה של האצה בפיתוחים טכנולוגים והנם בעלי גישה לאמצעי תקשורת מתקדמים. הם מאופיינים ביכולת לפיזור קשב והנם בעלי מיומנות למידה מהירה של מכשירים חדשים.

crowderבני הדור גדלו תוך חשיפה ליותר פרסומות מבני כל דור אחר, דבר שגרם להם להיות סקפטים כלפי שיווק ופרסום. הם נוטים יותר לסמוך על בני "השבט" שלהם (חברים וחברים ברשתות חברתיות), מאשר על דבר המשווק/המפרסם.
מה גם, שבני "שבטם" מלווים אותם בכל מקום באמצעות הסמארטפון.
סביר להניח שניתן יהיה להגיע אליהם גם באמצעות אפליקציות בסמארטפון, פרסומות בנייד ומידע/המלצות בבלוגים או רשתות חברתיות.

נמצא כי תצוגות במעברי הסופר משפיעות על בני דור ה-Y , ב- 36% יותר מאשר על כלל הצרכנים.  40% מבני הדור, משתמשים בסמארטפון או בטבלט בזמן הקניות.
מותגים יוכלו להגיע אליהם ע"י מתן אפשרות לקבלת חוו"ד אותנטיות מבני שבטם.
למשל, ברקוד, קוד QR או זיהוי תמונה על גבי אריזה שיאפשרו להם לקבל חוו"ד אותנטית.
Shoppingבמקום לכפות עליהם פרסומות, יש לספק להם ערך אמיתי ורלוונטי.
למשל, כשצרכן חולף על פני אריזת פסטה בסופר, הוא יכול לקבל הודעה לסמארטפון על קופון הנחה, ומייד לאחר מכן לקבל מתכונים מומלצים לפסטה.
כמו כן, אפשר ליצור פלטפורמה בה הצרכנים עצמם יוכלו לספק ערך מוסף אחד לשני. למשל, יצירת קהילת בישול.

בני הדור לא רוצים לקנות ולקבל קופון הנחה בלבד. הם רוצים להישמע לפני ואחרי הקניה. הם רוצים להציע מוצרים חדשים לחברות, הם רוצים לעבוד יחד איתן ולייצר ערך משותף לשני הצדדים.

הם מודעים היטב לתקציב. אך המחיר אינו הקריטריון היחיד כשהם עורכים קניות. חשוב להם הערך המוסף שהם מקבלים, האם זה הטוב ביותר שאפשר לקבל תמורת התשלום?
למעלה מ-50% מבני הדור קונים מותגים המשקפים את סגנון חייהם ואישיותם. מותג שיפעל בתחום שמעניין את קהל היעד שלו, יתכן ויזכה באהדתו.

מתוך: Social and mobile shopping: How to Engage Generation Y. Marketing Week
לכל המעוניין, הדו"ח המלא זמין להורדה.

מודעות פרסומת

Entry filed under: צרכנות, קמעונאות, שיווק ופרסום. Tags: , , , , , .

חקלאות אנכית – חקלאות העתיד? סודה סטרים – If you love the bubbles, set them free

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


רשומות אחרונות

ארכיון

נובמבר 2012
א ב ג ד ה ו ש
« ספט   דצמ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

%d בלוגרים אהבו את זה: