פרסום באמצעות התנסות

11/02/2008 at 5:38 pm כתיבת תגובה

יש הטוענים שהפרסום להמונים מת. לא הייתי אומרת שהוא מת, מוקדם מדי
להספיד אותו. אבל בהחלט יש ממנו הרבה מאוד, ולפעמים הרבה מדי, עד
כדי כך שזה דיי מעייף ומתיש, לראות ולשמוע כל כך הרבה פרסומות טלוויזיה,
מודעות פרסום, באנרים, פרסומות רדיו ומה לא. כשהשורה התחתונה בכולן
היא: "אני יותר טוב, תקנה אותי".
למחפשים דרך חדשה להגיע לצרכנים, כדאי לנסות את
Tryvertising.
Tryvertising (שילוב של Try ו- Advertising) 
היא אופציה בה, המשווק יכול
לשלב את המוצר/ השירות שלו בחיי היומיום של הצרכן, כך שהצרכן יוכל
להחליט בעצמו האם המוצר / השירות רלוונטי לו, בהתבסס על התנסות ולא
בהתבסס על המסרים של המשווק ו/או המפרסם.
מדובר בפעילות הפונה ישירות לצרכן הסופי.
להלן מספר דוגמאות:
Sample Lab הוא מתחם, שנפתח לפני מספר חודשים בטוקיו, המיועד
להתנסות במוצרים חדשים בלבד. הכניסה למתחם אפשרית לחברי המועדון
בלבד, הנכנסים אליו באמצעות קוד הנשלח אליהם לסלולרי.
דמי ההרשמה הם:
JPY 300, ודמי חבר לשנה: JPY 1,000.
Sample Lab מציע התנסות במגוון רחב של מוצרים: החל מרוטב ברביקיו
וציוד ספורט ועד גרביונים וקרם לחות. כשהמבקרים בו יכולים לקחת הביתה,
עד 5 פריטים מידי ביקור.
כמו כן, הם מתבקשים למלא שאלון, בו עליהם לחוות
את דעתם על המוצרים בהם התנסו.
צרכנים רבים שמחים לשלם עבור ההזדמנות להיות הראשונים שמנסים מוצר
חדש, שיושק בקרוב לקהל הרחב. כמו כן, יצירת מתחם, הספציפי להתנסות
במוצרים חדשים, מקל על היצרנים והמשווקים בקבלת פידבק אמיתי
מהצרכנים לגבי מוצריהם החדשים.
samplelab.jpg

Vodafone Australia השיקה את רשת 3G באמצעות שני אוטובוסים
אדומים גדולים, שהוסבו למעין חנויות קונספט בהן הוצגו הטלפונים
ומגוון גאג'טים.
האוטובוסים סיפקו שירות לוויני חינם בסידני ובמלבורן, כשצוותים של Vodafone,
מציגים את שירותי 3G לנוסעים באוטובוס.
Vodafone, אפשרה לצרכניה הפוטנציאלים לחוות ולהתנסות בשירותיה
ומוצריה בסביבה רלוונטית. כשהם נוסעים באוטובוס ממקום למקום, פעילות
המתרחשת בחיי היום יום שלהם, ובה בין השאר משתמשים בסלולרי.
vodafone_bus.jpg

Brand New You Tube, שולחת למנוייה שפופרת מלאה במוצרי קוסמטיקה
להתנסות. דמי ההרשמה הם
20GBP  + 4.95GBP   עבור משלוח.
הצרכנים מקבלים במשלוח לביתם, שפופרת המכילה כ- 4 מוצרי קוסמטיקה
שערכם הכולל הוא כ-
80GBP. כמו כן, הם מתבקשים למלא שאלון אודות
המוצרים בהם התנסו. המותגים המשתתפים:
 
Nivea, Lush, L'Oreal, Elizabeth Arden and L'Occitane en Provence

 tube.gif

 SheSpeakes.com הוא פורום אמריקאי מקוון, המאפשר לנשים להתנסות
במוצרים חדשים. ההרשמה לפורום היא חינם. לאחר ההרשמה, על הנרשמת
למלא שאלון בו עליה לציין תחומי עניין ותחביבים. כשבועיים- שלושה לאחר מכן,
היא מקבלת מוצרים, העונים על הקריטריונים שהגדירה בשאלון. כעת, היא
יכולה לנסות את המוצרים ולשמור אותם לעצמה. ובתמורה, עליה לחוות את
דעתה הכנה בפורום, על המוצרים.
זו דרך מצויינת עבור משווקים להגיע לקהל היעד שלהם.

First Flavor, הנן רצועות טעימה, באמצעותן יכול הצרכן להתנסות בטעמי
מוצרי מזון ומשקאות. רצועות הטעם אינן מכילות סוכר או קלוריות, ולכל הרכיבים
בהן, אישור מה-
FDA. ניתן לחלקן לקהל הרחב, ע"י צירופן למגזינים, דיוור
בדואר, חלוקה כקופונים בחנויות או קניונים ועוד.

השימוש אפשרי לחברה המעוניינת לבדוק את חוות דעת לקוחותיה
הפוטנציאלים על טעם המוצר או לחילופין להחדיר מוצר חדש או מוצר בטעם
חדש.
firstflavor.jpg

Angelbe, פתחה מתחם התרעננות בתחנת רכבת באוסקה, יפן.
המתחם מכיל טרקלין, תאי איפור בעלי כסאות נוחים, מראות מוארות, חדר
הלבשה וחדר עישון. חברות קוסמטיקה מנצלות את המתחם על מנת להציע
את מוצריהן, לנשים הנכנסות להתרענן במתחם, ומאפשרות להן להתנסות בהם.
מחיר הכניסה למתחם 300JPY לשעה (1.85 יורו או 2.5 דולר).
אין ספק שנשים ברחבי העולם ישמחו להשתמש במתחם התרעננות כזה
כשהן בדרכן בשדות תעופה או בתחנת רכבת (לנסיעה ארוכה) ובהחלט
יבחינו במותגים שיוצעו להן להתנסות.
FireVault הוא מתחם קמעונאי שחלקו אולם תצוגה המציג מגוון אחים
(fireplace)
, וחלקו בר-מסעדה. לכל שולחן בבר-מסעדה, אח משלו, המספקים
לקונים פוטנציאלים התנסות עם המוצר.
מגזין Time Out 
תיאר את המסעדה כ:  "London’s ten best-kept secrets"
firevault.jpg

האם זו מגמה חדשה או פשוט דרך פרסום נוספת?
Time will tell…

מודעות פרסומת

Entry filed under: חדשנות, מגמות. Tags: , , , , .

Energy Bar בהתאמה אישית מים מועשרים בויטמינים, לבקשתך

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


רשומות אחרונות

ארכיון

פברואר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« ינו   מאי »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829  

%d בלוגרים אהבו את זה: